كاتب

كاتب

الأربعاء، 6 مايو 2015

( همسة عاشق ) ـ بقلم الشاعر / محمد رمضان

** - همسة عاشق - **

طيب راح أعمل
إيه ..............؟
و أنا قلبي وياكي .
لو كُنتي نسياني
عمري .........
م ح أنساكي .
د إنتي الألم و ال
آآآآآآآه ..........
و شيفايَّ في لقاكي .

بقلبي و قلمي في 10 / 1 / 2015

محمد رمضان

 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

رومانسى

https://www.youtube.com/watch?v=nPcs3nzdopA